سوالات متداول
)
❓ 1. آیا محصولات شما اورجینال هستند؟
بله، تمام محصولات فروشگاه ۱۰۰٪ اورجینال و دارای ضمانت اصالت هستند. هیچ محصول فیک یا درجهدو در فروشگاه عرضه نمیشود.
❓ 2. چگونه میتوانم سفارش ثبت کنم؟
از طریق سایت میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
درصورت نیاز به مشاوره پوستی، از طریق واتساپ یا دایرکت پیج beauty_shop_fatima با ما در ارتباط باشید.
❓ 3. روشهای پرداخت چگونه است؟
پرداخت از طریق درگاه امن آنلاین انجام میشود.
امکان پرداخت کارتبهکارت نیز وجود دارد (ارسال رسید به دایرکت یا واتساپ).
❓ 4. چه روشهایی برای ارسال سفارش وجود دارد؟
• ارسال از طریق پست سفارشی
• ارسال با تیپاکس
• ارسال با پیک در شهر سرخس (برای سفارشهای فوری)
❓ 5. مدت زمان ارسال چقدر است؟
• سرخس: ۱ تا ۲ روز کاری
• سایر شهرها: ۲ تا ۴ روز کاری
کد رهگیری بعد از ارسال برای شما ارسال میشود.
❓ 6. هزینه ارسال چقدر است؟
هزینه ارسال براساس وزن بسته و مقصد محاسبه میشود.
سفارشهای بالای مبلغ مشخص، شامل ارسال رایگان خواهند بود (در صورت فعال بودن طرح).
❓ 7. آیا امکان پیگیری سفارش وجود دارد؟
بله، بعد از ارسال سفارش، کد رهگیری پست یا تیپاکس برای شما ارسال میشود و میتوانید وضعیت بسته را در سایت پست پیگیری کنید.
❓ 8. شرایط مرجوعی کالا چگونه است؟
• مرجوعی تا ۳ روز پس از تحویل امکانپذیر است.
• کالا باید کاملاً پلمپ، بدون استفاده و در بستهبندی اصلی باشد.
• اگر اشتباه از طرف فروشگاه باشد (ارسال اشتباه یا خرابی)، هزینه برگشت با فروشگاه است.
❓ 9. آیا محصولات تاریخ انقضا دارند؟
بله، تمامی محصولات دارای تاریخ انقضای معتبر هستند و تاریخ مصرف روی بستهبندی ثبت شده است.
❓ 10. چگونه میتوانم مشاوره پوستی دریافت کنم؟
مشاوره کاملاً رایگان است.
برای دریافت مشاوره، فقط کافی است در واتساپ یا دایرکت پیج beauty_shop_fatima پیام دهید تا باتوجه به نوع پوست و نیاز پوستی، روتین مناسب پیشنهاد شود.
❓ 11. آیا امکان خرید عمده وجود دارد؟
بله، برای آرایشگاهها، سالنها و فروشندگان، شرایط خرید عمده با قیمت همکاری فراهم است.
برای دریافت لیست قیمت عمده، با پشتیبانی واتساپ تماس بگیرید.
❓ 12. آیا امکان هدیه دادن سفارش وجود دارد؟
بله، بستهبندی کادویی برای سفارشها انجام میشود.
کافی است هنگام ثبت سفارش این موضوع را در یادداشت ذکر کنید یا با پشتیبانی هماهنگ کنید.
❓ 13. چطور میتوانم از اصالت محصول مطمئن شوم؟
محصولات دارای بارکد و لیبل اصالت هستند و امکان استعلام آنها وجود دارد.
درصورت نیاز مشتری، قبل از ارسال، فیلم از محصول برای اطمینان بیشتر ارسال میشود.
❓ 14. اگر در سفارش اشتباه کنم، میتوانم اصلاح کنم؟
بله، تا زمانی که سفارش ارسال نشده باشد، امکان اصلاح یا تغییر کالا وجود دارد.
کافی است سریعاً از طریق واتساپ یا دایرکت اطلاع دهید.
❓ 15. آیا امکان پرداخت در محل وجود دارد؟
فعلاً پرداخت در محل فقط برای شهر سرخس امکانپذیر است.
برای سایر شهرها پرداخت فقط از طریق درگاه یا کارتبهکارت انجام می